skip to Main Content

Se odločate za e-mail marketing ponudnika?

Trženje preko e-pošte obstaja že od nekdaj in to z dobrim razlogom. To je najbolj neposreden in najučinkovitejši način povezovanja s svojimi potencialnimi strankami, negovanja le-teh in spreminjanja v kupce, pri čemer dosledno zmaga od vseh ostalih oblik trženja.

Ste vedeli, da vsaj 99% potrošnikov dnevno preverja svojo e-pošto?

Tega ne moremo trditi za noben drug komunikacijski kanal. Po raziskavi, ki je bila opravljena pri podjetju Statista, ljudje, ki kupujejo izdelke, ki se tržijo prek e-pošte, porabijo kar 138 % več kot tisti, ki ne prejemajo e-poštnih ponudb. Dejansko ima e-poštni marketing donosnost naložbe kar 4400 % (ROI). Torej za vsak vložen 1 € dobite povrnjenih okrog 44 €. To je ogromno! In če se sprašujete, ali imajo socialni mediji še boljši ROI, premislite še enkrat: povprečna vrednost naročila preko e-pošte je vsaj trikrat višja od vrednosti naročil preko socialnih medijev. E-pošta je torej preprosto še vedno najboljši način za spletno prodajo! In izbrati pravega ponudnika za te storitve je torej še kako pomembno za naš posel!

Trženje preko e-mail marketinga je najbolj neposreden in najučinkovitejši način povezovanja s svojimi potencialnimi strankami.

Trženje preko e-pošte?

Z e-mail marketing aplikacijo do višje prodaje!

Trženje po e-pošti je sestavljeno iz več delov, vendar to še ne pomeni, da je oz. mora biti zapleteno. Gremo lepo po vrsti.

Za uspešen in učinkovit e-mail marketing v vašem podjetju potrebujete seveda e-mail marketing ponudnika. Če je lokalni, cenovno dostopen, zanesljiv in z naprednimi rešitvami, še toliko bolje. E-mail marketing aplikacija mora tehnološko podpirati vse vaše želje glede email marketinga, hkrati pa mora biti prijazna za uporabo. Priporočljivo je, da omogoča zmogljiv povleci in spusti (“drag & drop”) urejevalnik e-mail predlog, s katerim boste lahko sami, brez kakršnihkoli omejitev, kreirali in spreminjali vaša e-mail sporočila.

Aplikacija ima velik vpliv na uspešnost vašega email marketinga, zato je pomembno da:

  • je enostavna za uporabo in ima zmogljiv povleci in spusti urejevalnik kampanj,
  • so e-mail sporočila odzivna in se lepo prikazujejo tudi na mobilnih napravah,
  • omogoča obrazce za prijavo na e-novice in avtomatski vpogled v hrambo podatkov skladno z GDPR,
  • je v slovenskem jeziku z odzivno, strokovno in prijazno podporo,
  • omogoča pošiljanje e-mail sporočil, ki izgledajo, kot da bi bila osebno napisana in poslana iz Outlooka,
  • omogoča avtomatizacijo, personalizacijo in napredno segmentacijo,
  • omogoča pošiljanje le aktivnim uporabnikom in avtomatično čiščenje baze,
  • ima API vmesnik za povezavo in izmenjavo podatkov z vašimi zunanjimi aplikacijami.

Skladnost z GDPR

Varovanje osebnih podatkov!

Prava izbira e-mail marketing ponudnika vam lahko precej pripomore k skladnosti z GDPR. Pomembno je, da vam ponudnik zna pravilno svetovati in vam omogoča kreiranje obrazcev za prijavo na e-novice, ki so seveda skladni z GDPR. Priporočljivo je, da so podatki in strežniki znotraj EU, saj vam odpadejo komplikacije pri iznosu v tretje države. Tako prihranite precej pravnih stroškov in skrbi. Prav tako je potrebno s ponudnikom vedno podpisati dogovor o nerazkritju informacij, ki pa ga ima lahko ponudnik že v pogojih poslovanja.

Spletni obrazci in pop up-i

Povečajte si bazo prejemnikov!

Kot že prej povedano, dober in zanesljiv e-mail marketing sistem vam lahko zelo poenostavi pot do GDPR skladnosti. Mora vam omogočati, da zelo enostavno naklikate moderne spletne obrazce (ali pop up-e), ki jih postavite na vašo spletno stran in s katerimi pridobivate GDPR skladne privolitve in prijave na e-novice. Vašim uporabnikom tako zelo enostavno zagotovite vpogled v splošne pogoje in v njihove osebne podatke, kar je njihova pravica po GDPR. Podatke lahko sami spremenijo ali nastavijo želje glede obveščanja in dovoljenja glede namenov obdelave osebnih podatkov.

E-pošta je preprosto še vedno najboljši način za spletno prodajo. Izkoristite potencial!

Možnost mobilnega prikaza

Brez tega več ne gre!

Število prejemnikov, ki vsakodnevno preverjajo svojo e-pošto s pomočjo pametnih telefonov in tablic nenehno narašča, zato mora vaš e-mail marketing ponudnik zagotavljati predloge, ki se prilagajajo in ustrezno prikazujejo na vseh vrstah zaslonov, tako na namizju in tablicah kot tudi na mobilnih napravah. Preverite tudi, ali aplikacija omogoča osnovni predogled na različnih napravah že pri samem kreiranju e-mail sporočil.

Vaš e-mail marketing ponudnik mora zagotavljati prilagojen prikaz na vseh vrstah zaslonov.

A/B testiranje

Optimizirajte vaše kampanje!

Vnaprej boste težko vedeli, kakšno e-mail sporočilo bo najbolj učinkovito. Priporočeno je, da testirate zadeve in vsebine vaših e-mail sporočil ter tako optimizirate kampanje. Pošljete lahko na npr. 20 % baze kampanje s 2 različnima zadevama. Sistem bo čez čas, ki ga sami nastavite, sam poslal zmagovalno kampanjo na preostalih 80 % baze. V dobri e-mail marketing aplikaciji boste za to porabili le nekaj dodatnih minut, saj je testiranje popolnoma avtomatizirano. Ne pozabite – samo s testiranjem in dobrim poznavanjem vaših strank boste lahko iztržili največ iz vaših e-mail sporočil. Zato testirajte, testirajte, testirajte!

Statistike vaših e-mail sporočil

Izboljšajte vaše e-mail marketinške dejavnosti!

Podobno kot pri testiranju, s statistikami pridobite bolj podroben vpogled, kaj se dogaja z vašimi e-mail sporočili:

Jih vaši prejemniki odpirajo?

Koliko klikov oz. kdo je kliknil?

Katere povezave so najbolj klikane?

Kdaj so odprli vaše e-mail sporočilo?

So bile kakšne odjave?

Kaj pa odbiti e-maili prejemnikov?

Vse to in še več bo dober e-mail marketing ponudnik omogočil s funkcijo statistik. Z njihovo pomočjo boste med drugim bolje vedeli, katere vsebine so najbolj zanimive vašim uporabnikom in iz njih tudi razbrali, kateri dnevi (ali celo ure) so najboljši za pošiljanje.

Ciljano pošiljanje oz. segmentacija

Prilagodite vsebine pravim prejemnikom!

Zelo pomembno je, da vam aplikacija omogoča neomejene možnosti kombiniranja pogojev pri segmentaciji, da boste tako lahko pravim naslovnikom ciljano prilagajali vaša e-mail sporočila. Večina podjetij preneha komunikacijo s kupci, ko se zaključi prodaja. Prav tu lahko z e-mail marketingom naredite ogromno dodatne prodaje, povečate zadovoljstvo in zvestobo vaših kupcev. Spremljajte vaše bralce oz. kupce in jim pošiljajte relevantno ter za njih zanimivo vsebino.

Prodati obstoječemu kupcu je do 7-krat ceneje, kot prodati novemu kupcu.

Avtomatizacija e-mail sporočil

Prihranite na času – avtomatizirajte procese!

Čim več opravil pri e-mail marketingu avtomatizirajte, saj imajo personalizirana in relevantna avtomatska sporočila ob določeni akciji uporabnika boljše rezultate kot masovna sporočila. Avtomatizacija vam omogoča, da digitalizirate in avtomatizirate procese v vašem marketingu in prodaji ter vas tako reši določenih rutinskih opravil. Uporabnikom lahko pošiljate sekvenčne kampanje npr. da dobijo po prijavi na vaše e-novice vsaka dva dneva e-mail sporočilo z receptom za tajsko kuhinjo. Prav tako lahko uporabniku pošljete avtomatizirano e-mail sporočilo s kuponom čez dva dni po kliku na določeno povezavo v sporočilu.

Avtomatizirajte in optimizirajte vaše marketinške procese z e-mail marketingom.

Hitra, strokovna in zanesljiva podpora

Skupaj do boljših rešitev in rezultatov!

Vsakdo si želi visoko strokovno in prijazno ekipo podpore ponudnika. Predvsem pa dosegljivo podporo, in da nam stoji ob strani, kadarkoli jo potrebujemo. Podporo, ki vam rešuje izzive, prihrani čas, predaja znanje in vas motivira k uspešnejšemu poslovanju. Tuji ponudniki se soočajo z določenimi ovirami pri nudenju ustrezne podpore (jezik, oddaljenost,…), zato je še toliko bolj pomembno, da imamo lokalnega ponudnika, saj do le-tega lahko dostopamo takoj. Prednost lokalnega ponudnika je tudi v tem, da se lahko naredi osebno uvajanje v sam sistem.

Brezplačen testni dostop

Pred nakupom preizkusimo sistem!

Vsak e-mail marketing ponudnik mora seveda omogočati tudi brezplačni preizkus sistema, saj le tako lahko pred nakupom dobimo vpogled, kaj vse sam sistem ponuja in se nato tudi lažje odločimo za nakup. Če nam ustreza seveda. Testni dostopi so ponavadi od 14 dni pa tam do 1 meseca. Omogočijo vam nekaj testnih pošiljanj na svoje e-maile (do cca. 20 e-mail sporočil).

Cena ponudnika

Zanesljivost storitve ima prednost!

Pri iskanju e-mail marketing ponudnika seveda igra pomembno vlogo tudi cena storitev. V poplavi ponudnikov na tržišču je težko najti tistega pravega, pa vendar se na koncu odločimo za tistega, ki nam je cenovno najbolj dostopen. Seveda pa cena ne sme biti najpomembnejši faktor pri vaši izbiri. Ne pozabite na zanesljivost in varnost storitev ter enostavnost in zmogljivost orodja. Na koncu koncev pa tudi, da vam olajša delo in prihrani na času, ki ga potrebujete za vaše (e-mail) marketinške dejavnosti.

 

Pri podjetju ePrvak d.o.o. smo lastnoročno razvili enostavno in zmogljivo slovensko e-mail marketing aplikacijo ePrvak, ki jo lahko uporabljate že za 18 € / mesec (odprte vse napredne funkcije).

Pošljite povpraševanje za testni dostop ali pokličite na 041 320 620.

 


Avtor: Marko Janžekovič

 

Back To Top