skip to Main Content

Kako vam marketing automation prihrani čas in izboljša prodajo?

Podatki so nafta 21. stoletja. Marketing avtomation vam pomaga zbirati te podatke in jih z avtomatizacijo komunikacije pretvoriti v dodaten dobiček vašega podjetja.

marketing automation

Marketing automation vam digitalizira precejšen del vašega marketinga in prodaje. Preberite kaj je pri tem pomembno in kako se ga lotiti.

Zakaj Google in Facebook intenzivno zbirata podatke o vaših kupcih, vi pa ne?

Google in Facebook sta že zdavnaj ugotovila, kako veliko vrednost imajo podatki na spletu, zato jih tako intenzivno zbirata. Podjetja jim pri tem ponavadi še pomagajo s tem, da objavljajo njuno sledilno kodo na svojih spletnih straneh. Ti dve korporaciji pa tem istim podjetjem prodajata “podatke” nazaj preko ciljnega oglaševanja.

Podjetja tako postajajo od Googla in Facebooka odvisna in brez vedenjskih podatkov o svojih (potencialnih) strankah.
Mag. Simon Meglič

Pametna podjetja, so zato v zadnjih letih začela intenzivno uvajati marketinga automation sisteme v svoje poslovanje, ki jim pomaga, da bolje spoznajo svoje kupce, jim polje prilagajajo komunikacijo in ob pravem trenutku prodajo proizvode ali storitve.

Bistvene razlike med marketinško avtomatizacijo in e-mail marketingom in kaj pridobite?

Marketing automation omogoča vse funkcionalnosti e-mail marketinga in k temu dodaja kar nekaj bonbončkov:

  • točkovanje potencialnih strank glede na njihovo vedenje. Tako vidite katere stranke so že vroče in pripravljene za intenzivnejšo prodajo,
  • sledenje znanim anonimnim uporabnikom katere vaše spletne strani so obiskali
  • pošiljanje masovnih in transkcijskih SMS sporočil in notifikacijskih sporočil (Google Crome in telefoni),
  • pametne obrazce, ki pokažejo vsakemu uporabniku le tista polja, pri katerih nam manjkajo podatki (progresivno dopolnjevanje podatkov),
  • z nekaj kliki vzpostavite napredno avtomatizacijo vaše komunikacije na podlagi zbranih podatkov. Tako vaše stranke dobijo visoko prilagojena in relavantna sporočila ob pravem času.
  • uporabnikom na spletni strani kažete le njim prilagojeno in prersonalizirano vsebino. V tem je Amazon mojster s priporočanjem knjig, kis te si jih ogledovali na svoji naslovnici.
  • prikazovanje pametnih izpostavitev in pojavnih oken na vaši spletni strani, da se jih več  prijavi na vaše e-novice, kupi izdeleke ali prebere vsebino.

Kaj potrebujete za uspešen marketing automation?

Po več kot 4 letih našega dela in razvoja na področju marketinške avtomatizacije, so se pokazale naslednje ključne zadeve, pri katerih vam lahko tudi pomagamo:

Oddelek marketinga in prodaje se bosta imela bolj rada 🙂

Oddelek marketinga in prodaje sta si pogosto na nasprotnih bregovih.  Prodajniki se pogosto pritožujejo, da jim marketing ne dostavi dovolj ogretih potencialnih strank. Marketinški oddelek pa krivi prodajo za slabo zaključevanje prodaje.

Z marketing automation platformo EMA, lahko marketing in prodaja uporabljata isto informacijsko platformo. Marketing pridobiva potencialne kupce in jih ogreva predvsem s pomočjo vsebinskega marketinga. Glede na vedenje uporabnikov (na spletni strani, v e-malih v SMS-jih EMA točkuje in “izmeri zainteresiranost”. Tako se lahko prodajniki začnejo ukvarjati z vročimi potencialnimi strankami, kjer je največja verjetnost prodaje.

Podatke o prodajnih aktivnost tudi prodajnikih  vnašajo v EMA, da so vse informacije o (potencialnih) kupcih shranjene na enem mestu. EMA jim tudi služi kot orodje za organizacijo prodajnih aktivnosti, lahko pa za to uporabljajo zunanji CRM, ki je z EMA povezan preko API.

Lažje boste obvladovali zahteve GDPR

Mnoga podjetja imajo osebne podatke o (potencialnih) strankah v več informacijskih sistemih, ki so med seboj pogosto slabo povezani (ERP, CRM, email marketing sistem, SMS sistem …). Tako razpršeni osebni podatki lahko povzročijo precej glagolov pri posodabljanju in vzdrževanju podatkov ter zagotavljanjem skladnosti z GDPR

GDPR je v zakonodajo prinesel nekaj pravic uporabnikom, saj  jim morate zagotoviti možnost:

  • vpogleda v osebne podatke, ki jih hranite o njih,
  • preklica hrambe osebnih podatkov,
  • spremembe oz. osvežitve osebnih podatkov,
  • izvoz osebnih podatkov v strojno berljivi obliki, da lahko uporabnik enostavno prenese te podatke na konkurenčnega ponudnika.

Ravno zato smo razvili platformo za marketinško avtomatizacijo EMA s katero boste bistveno lažje zagotovili skadnost z GDPR, saj so vsi podatki o vaših uporabnikih/kupcih zbrani na enem mestu. Uporabnikom jih lahko daste na vpogled in izvozite v strojno berljivi obliki. Podatki se hranijo na varnih strežnikih znotraj EU. Na spletno stran lahko enostavno vstavite GDPR skladne obrazce za prijavo na e-novice.  Z ePrvak d.o.o. pa sklenete pogodbo skladno z GDPR.

Na kaj pazite pri izbiri marketing automation platforme

Izbor marketing automation platforme ima velik vpliv na uspešnost vaše avtomatizacije marketinga, zato je pomembno da :

  • je enostavna za uporabo in ima zmogljiv povleci in spusti urejevalnik kampanj,
  • so e-mail sporočila odzivna in se lepo prikazujejo tudi na mobilnih napravah,
  • omogoča obrazce za prijavo na e-novice, avtomatski vpogled v podatke, pogodbo in hrambo podatkov skladno z GDPR,
  • je v slovenskem jeziku z odzivno, strokovno in prijazno podporo v slovenskem jeziku,
  • vam ponudnik lahko pomaga s strokovnim svetovanjem in implementacijo,
  • vam ponudnik lahko razvije funkcionalnosti po meri vašega podjetja,
  • omogoča pošiljanje e-mail sporočil, ki izgledajo, kot da bi bili poslani iz Outlooka,
  • omogoča, da brez tehničnega znanja z nekaj kliki avtomatizirate procese v vašem marketingu,
  • zagotavlja skladnost z GDPR in hrani podatke znotraj EU,
  • omogoča, da tudi prodajniki zapisujejo v sistem svoje prodajne priložnosti, naloge, zapisnike sestankov in in telefonskih klicev,
  • lahko poleg e-mailov dinamično prilagajate in personalizirate tudi pristajalne strani. Te so lahko narejene tudi na zunanjih CMS sistemih, kot so WordPress, Joomla, Drupal.
  • ima dobro API za povezavo in izmenjavo podatkov z vašimi zunanjimi aplikacijami.

Marketing automation platforma EMA v slovenščini

Poglejte si kratek video, kako vam ePrvak ekipa in EMA, ki smo jo razvili, pomagata pri marketinški avtomatizaciji.

Avtor članka

Mag. Simon Meglič

Mag. Simon Meglič
Strokovnjak za e-mail marketing in marketinško avtomatizacijo

Zaupajo nam ugledna domača in tuja podjetja

0
let vodilni v e-mail marketingu
0
milijonov dostavljenih emailov
0
let izkušenj z digitalnim marketingom
0
izkušenih strokovnjakov

Prijavite se na koristne nasvete s področja e-mail in digitalnega marketinga

2x mesečno boste prejemali koristne nasvete na vaš e-mail, ki vam bodo olajšali poslovanje in izboljšali rezultate.

Back To Top