skip to Main Content

Učinkovit email marketing za rast vašega posla

Mrzlično iščete poti, kako izboljšati vaš digitalni marketing? »V povprečju, za 1€ vloženega v email marketing, povrne nazaj 38€« (Vir raziskava Litmus 2018).

Izkoristite email marketing tudi vi za boljšo prodajo, informiranje in gradnjo odnosa z vašimi strankami oz. kupci. Prihranili boste vaš dragoceni čas, saj boste z email marketing aplikacijo ePrvak pošiljali lepe in učinkovite kampanje. Pomagali vam bomo doseči tudi skladnost z GDPR.

Kaj vse potrebujete za blesteči email marketing?

Po več kot 14 letih našega dela na področju (digitalnega) marketinga, so se pokazale naslednje ključne zadeve, pri katerih vam lahko pomagamo:

7 usodnih napak, ki se jim lahko elegantno izognete

  1. Pošiljate osebam, ki vas ne poznajo in to brez dovoljenja

Email marketing temelji na gradnji odnosa s strankami, zato tega ne zamočite že na začetku. Pošiljajte sporočila vašim kupcem in tistim potencialnim strankam, ki so vam dala za to dovoljenje in so le-ta skladna z GDPR.

  1. Neprivlačne zadeve (subjecti) e-mailov

Mamljiva zadeva sporočila (subject) najbolj pripomore k dobri opaženosti in odpiranosti vaših sporočil. Pišite takšne zadeve e-mail sporočil, ki bodo pritegnile pozornost uporabnikov in jih bodo spomnile na njihove probleme. Uporabljajte vprašanja, številke, personalizirajte zadeve, vstavljajte »e-mojije« in začinite besedilo zadeve.

  1. Pošiljate »zombijem«

Uporabniki, ki nikoli ne odpirajo vaših sporočil, vam 2-krat škodijo. Prvič, zmanjšujejo vam stopnjo odpiranja e-mailov in s tem dostavljivost, saj Gmail zelo spremlja in kaznuje nizko aktivnost uporabnikov v e-mail sporočilih. In drugič, s tem namreč po  nepotrebnem plačujete za pošiljanje e-mailov »zombijem«. V email marketing aplikaciji ePrvak se ves čas meri aktivnost posameznega uporabnika. Tako lahko enostavno pošiljate samo segmentu aktivnih uporabnikov.

  1. Zgolj prodajate na 1. žogo

Če pošiljate uporabnikom samo e-mail sporočila s ponudbami, ne izkoriščate dovolj potenciala v email marketingu. Pošiljajte jim tudi neprodajne koristne nasvete, zanimivosti in zgodbe. Tako jih boste ogreli, z njimi zgradili odnos in močno povečali verjetnost njihovega nakupa pri vas.

  1. E-mail sporočila niso prilagojena mobilnikom

Časi, ko ste morali nujno biti mobilni HTML strokovnjak, so mimo. Email marketing aplikacija ePrvak vam z zmogljivim povleci in spusti urejevalnikom omogoča, da enostavno naklikate privlačne in odzivne e-maile, ki se dobro prikazujejo tako na mobilnih napravah, tablicah, kot tudi na namiznih računalnikih.

  1. Vsebina e-mail sporočila je kot slika

Če pošiljate e-mail sporočila z zelo malo besedila in v katerem večino površine sporočila zavzema slika, vas bodo anti-spam filtri kaznovali s slabšo dostavljivostjo. V kolikor je besedilo v slikah, ga pogosto na mobilnih napravah ni mogoče brati brez nerodnega povečevanja slik. Raje uporabljate naslove, besedila in gumbe izven slik.

Kako izberete pravo email marketing aplikacijo zase?

Email marketing aplikacija ima velik vpliv na uspešnost vašega email marketinga, zato je pomembno da :

  • je enostavna za uporabo in ima zmogljiv povleci in spusti urejevalnik kampanj,
  • so e-mail sporočila odzivna in se lepo prikazujejo tudi na mobilnih napravah,
  • omogoča obrazce za prijavo na e-novice, avtomatski vpogled v podatke, pogodbo in hrambo podatkov skladno z GDPR,
  • je v slovenskem jeziku z odzivno, strokovno in prijazno podporo v slovenskem jeziku,
  • omogoča pošiljanje e-mail sporočil, ki izgledajo, kot da bi bili poslani iz Outlooka,
  • omogoča avtomatizacijo, personalizacijo in napredno segmentacijo,
  • omogoča pošiljanje le aktivnim uporabnikom in avtomatično čiščenje baze,
  • ima API za povezavo in izmenjavo podatkov z vašimi zunanjimi aplikacijami.

10 korakov za enostavno vzpostavitev uspešnega e-mail marketinga

  1. Vsrkajte znanje, postavite cilje in strategijo

Naštudirajte dobre prakse  in postavite pravo strategijo. Tu vam lahko pomagamo strokovnjaki podjetja ePrvak, ki imamo že več kot 15 let praktičnih izkušenj iz uspešne prodaje preko email in vsebinskega marketinga. Tako boste bistveno lažje, z manj napak in še hitreje dosegli vaše cilje.

  1. Začnite pri obstoječih kupcih

Prodati obstoječemu kupcu je 6 do 7-krat ceneje, kot prodati novemu kupcu. Večina podjetij preneha komunikacijo s kupci, ko se zaključi prodaja. Prav tu lahko z e-mail marketingom naredite ogromno dodatne prodaje, povečate zadovoljstvo in zvestobo vaših kupcev. Pomagamo vam lahko z nasveti, kako dobro strukturirati in urediti vaše baze.

  1. Pametno gradite bazo

Danes so redki tisti uporabniki, ki sami od sebe poiščejo prijavo na e-novice na spletni strani in se prijavijo. Razmislite, kakšno vrednost in »podkupnino« jim boste ponudili v zameno za njihovo privolitev in kako jih boste aktivno nabirali.  Lahko vam razkrijemo najboljše načine za stroškovno učinkovito grajenje baze.

  1. Poskrbite za skladnost z GDPR

Prava izbira e-mail marketing ponudnika vam lahko precej pripomore k skladnosti z GDPR. Pomembno je, da vam zna pravilno svetovati, vam omogoča kreiranje obrazcev za prijavo na e-novice, ki so skladni z GDPR in z vami podpiše SLA pogodbo (ki je spet skladna z GDPR). Priporočljivo je, da so podatki in strežniki znotraj EU, saj vam odpadejo komplikacije pri iznosu v tretje države. Strankam smo tukaj prihranili že precej pravnih stroškov in skrbi.

  1. Izberite zmogljivo e-mail marketing aplikacijo in kreirajte fleksibilne predloge sporočil

Aplikacija mora tehnološko podpirati vse vaše želje glede email marketinga, hkrati pa mora biti prijazna za uporabo. Priporočljivo je, da omogoča zmogljiv povleci in spusti urejevalnik, s katerim boste lahko sami, brez kakršnihkoli omejitev, kreirali in spreminjali vaša e-mail sporočila.

  1. Pošiljajte redno in ciljano

Pošiljajte e-mail sporočila vsaj enkrat mesečno, drugače vas določeni prejemniki pozabijo. S tem si pa posledično tudi zmanjšujete učinkovitost email marketinga. Zelo pomembno je, da vam aplikacija omogoča neomejene možnosti kombiniranja pogojev pri segmentaciji, da boste lahko pravim naslovnikom ciljano prilagajali vaša e-mail sporočila.

  1. Delite »bombončke« za vaše bralce

Raziščite probleme vaših bralcev in katere neprodajne vsebine bi jim lahko bile zanimive. S koristnimi nasveti, zanimivostmi in zgodbami boste povečali branost vaših e-mail sporočil, pridobili zaupanje vaših bralcev in povečali prodajo. Pomagamo vam lahko pri pripravi vaše strategije vsebinskega marketinga. V kolikor pa vam zmanjkuje osebja, pa vam lahko tudi napišemo članke.

  1. Testirajte, testirajte, testirajte

Vnaprej boste težko vedeli, kakšno e-mail sporočilo bo najbolj učinkovito. Priporočamo vam, da testirate zadeve in vsebine e-mail sporočil ter tako optimizirate kampanje. V email marketing aplikaciji ePrvak boste za to porabili le nekaj dodatnih minut, saj je testiranje popolnoma avtomatizirano.

  1. Zagotovite odlično uporabniško izkušnjo na spletni strani

Konverzije se zgodijo večinoma na vaši spletni strani. Pomembno je, da optimizirate vašo uporabniško izkušnjo na pristajalnih straneh. To lahko naredite z A/B testiranjem, hevristično analizo strokovnjaka ali pa s testiranjem na samih uporabnikih.

  1. Avtomatizirajte

Čim več opravil pri email marketingu avtomatizirajte, saj imajo personalizirana in relevantna avtomatska sporočila ob določeni akciji uporabnika boljše rezultate kot masovna sporočila.

Kako z avtomatizacijo prihranite čas?

Marketinška avtomatizacija vam omogoča, da digitalizirate in avtomatizirate procese v vašem marketingu in prodaji ter vas tako reši določenih rutinskih opravil. Uporabnikom lahko pošiljate sekvenčne kampanje npr. da dobijo po prijavi vsaka dva dneva e-mail sporočilo z receptom za tajsko kuhinjo. Prav tako lahko uporabniku pošljete avtomatizirano e-mail sporočilo s kuponom čez dva dni po kliku na določeno povezavo v sporočilu. Vse to že lahko delate z našo e-mail marketinga aplikacijo ePrvak.

Želite še naprednejšo marketinško avtomatizacijo? Potem je za vas primernejša naša najnovejša e-mail marketing automation (EMA). Marketinška platforma, s katero lahko pošiljate SMS sporočila, sledite uporabnikom po spletni strani, točkujete njihove aktivnosti, ugotavljate, kako vroče potencialne stranke so, jih postopno profilirate in naklikate napredne scenarije avtomatizacije.

Zaupajo nam ugledna domača in tuja podjetja

0
let vodilni v e-mail marketingu
0
milijonov dostavljenih emailov
0
let izkušenj z digitalnim marketingom
0
izkušenih strokovnjakov
Back To Top