skip to Main Content

Digitalna preobrazba 4.0

Kako s pravim znanjem in
digitalizacijo povečate prodajo?

Torek, 9. 4. 2019
Kristalna Palača, Ljubljana

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o najnovejših trendih v prodaji in marketingu.

Komu je seminar namenjen?

Program

 

  8.30 – 8.55    
Zbiranje udeležencev in klepet ob kavici

__________________________

8.55 – 9.00

Uvodni pozdrav

__________________________

  9.00 – 9.50    

15 zlatih pravil za uspešno prodajo B2B

(Jure Habbe, ProPro)

__________________________

9.50 – 10.40

Optimizacija prodaje: kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo

(Uroš Žohar in Marko Bauman, Intera)

__________________________

10.40 – 11.00

Kratek odmor

__________________________

11.00 – 11.50

Skrivnosti učinkovitega e-poštnega marketinga in marketinške avtomatizacije v dobi GDPR-ja

(mag. Simon Meglič, ePrvak group)

__________________________

11.50 – 12.40

Za odlašanje z digitalizacijo ni več časa

(Janez Vengušt, Pronet Kranj)

__________________________

12.40 – 13.00

Pogovor in druženje

 

Predavatelji

Jure Habbe

Jure Habbe,
ProPro

Uros Zohar

Uroš Žohar,
Intera

Marko Bauman

Marko Bauman,
Intera

Simon Meglic

mag. Simon Meglič, ePrvak Group

Janez Vengust

Janez Vengušt,
Pronet Kranj

Ključno vprašanje sodobnega podjetništva je, kako nam lahko digitalne tehnologije pomagajo optimizirati in avtomatizirati procese ter dosegati boljše poslovne rezultate.

Zakaj se ne bi razvijali hitreje in učinkovito, hkrati pa sproščeno pili kave?

Nekaj klikov v digitalnem svetu nas lahko reši rutinskih opravil, kupov papirja in večurnega dela, ki ga lahko koristneje porabimo za ukvarjanje s svojimi kupci. Digitalizacija poslovnih procesov je “must have” uspešnega podjetništva na dolgi rok.

Pridružite se nam in spoznajte svoje nove digitalne “pomočnike” in preizkušena pravila, ki usmerjajo uspešno trženje ter prodajne pristope v 21. stoletju.

Z vami bodo svoje znanje in izkušnje delili najboljši slovenski strokovnjaki s področja prodaje, marketinga, tehnoloških rešitev in digitalizacije. Pridobljena znanja, ideje in informacije vam lahko močno olajšajo in pospešijo digitalizacijo v vašem podjetju.

Naj digitalna prihodnost postane vaša sedanjost!

Seminar je namenjen vsem, ki se kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.

Predavanja

15 zlatih pravil za uspešno prodajo B2B

Jure Habbe, ProPro

Sodobni poslovni kupec kupuje drugače od nekdanjega. Zato se prodaja B2B marsikomu zdi težja, kot je bila v preteklosti. Pomagajo nam lahko preizkušena pravila, ki usmerjajo naše trženje in prodajne pristope. Kako najdemo prodajne priložnosti in kupce? Kakšne trženjske prijeme uporabimo, da vzbudimo njihovo zanimanje? Kako na kupce naredimo dober vtis in kako pridobimo njihovo zaupanje? Kako spremljamo svoje prodajne priložnosti in uspešno zaključimo prodajo? Kako s kupci vzdržujemo dolgoročne odnose in širimo sodelovanje? Kako učinkovito uporabimo orodja, kot so elektronska pošta, družbeni mediji in CRM? Odgovori na ta in podobna vprašanja so zlata pravila za uspešno prodajo B2B.

Optimizacija prodaje: kako lahko sistem Intrix CRM izboljša vašo prodajo

Uroš Žohar in Marko Bauman, Intera

Intrix CRM je vodilni slovenski sistem za podporo upravljanju odnosov s kupci (CRM). Prilagodljiva spletna in mobilna aplikacija celotni ekipi v vsakem trenutku zagotavlja popoln pregled nad strankami in vsemi prodajnimi aktivnostmi na enem mestu. V prvem delu predavanja bomo predstavili najnovejše trende in koristi uporabe sistema CRM. Danes ga potrebuje tako rekoč vsako podjetje, saj prav vsako podjetje potrebuje urejeno bazo strank, učinkovito spremljanje in zaključevanje prodajnih priložnosti ter ažurna poročila za sprejemanje pravih poslovnih odločitev. Drugi del predavanja bomo podkrepili s konkretnimi praktičnimi nasveti in dobrimi praksami uporabe mobilne aplikacije Intrix CRM.

Skrivnosti učinkovitega e-poštnega marketinga in marketinške avtomatizacije v dobi GDPR-ja

mag. Simon Meglič, ePrvak group

V marketingu je močno prisoten trend avtomatizacije, ki nam lahko prihrani veliko časa. Podjetja gradijo svoje medije, intenzivno zbirajo “big data”, podatke pa za doseganje boljše konverzije in uporabniške izkušnje uporabljajo za prilagojena sporočila uporabnikom. Simon nas bo popeljal skozi uspešne primere implementacije e-poštnega marketinga in marketinške avtomatizacije. Pričakujemo konkretne ideje in koristne nasvete, kako optimizirati svoj e-poštni marketing, da bomo prodali več in izboljšali zadovoljstvo kupcev. GDPR je v veljavi že skoraj eno leto. Govorili bomo o načinih, kako dosegati skladnost z GDPR-jem brez negativnih vplivov na poslovanje. Prikazali bomo dobre prakse ravnanja z bazami osebnih podatkov in pridobivanja privolitev.

Za odlašanje z digitalizacijo ni več časa

Janez Vengušt, Pronet Kranj

Za podjetje so informacije o poslovanju, ki jih prejema od računovodstva, bistvene. Zato morajo biti hitre in natančne. Pogosto pa se zalomi že pri posredovanju dokumentov v računovodstvo, saj jih mnogi tja še vedno pošiljajo po pošti ali dostavljajo osebno. Kot vse kaže, bosta prenašanje papirjev in skrb za papirni arhiv že kmalu bremenila samo še tista podjetja, ki se bodo skupaj s svojim računovodstvom zataknila v času – medtem ko bodo vsi ostali preklopili ne e-poslovanje. Predstavili bomo:

-kako začeti poslovati brez papirja,

-kako poenostaviti delovne procese,

-kako pospešiti izmenjavo dokumentacije z računovodstvom,

-kako prihraniti z brezpapirnim poslovanjem,

-kako s pomočjo tehnologije izboljšati plačilno disciplino kupcev.

Da bomo kolikor se da konkretni, se nam bo v pogovoru o tem, zakaj, kako in s kakšnimi orodji se lotiti avtomatizacije ter kako meriti napredek, pridružil tudi podjetnik, ki je ta korak že naredil. Tako bomo spoznali povsem praktično izkušnjo, za udeležence pa bo to tudi priložnost, da zastavijo vprašanja nekomu, za kogar je digitalno poslovanje vsakdan.

Jure Habbe se s trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B ukvarja že skoraj trideset let. Pri svojem delu je sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki. Na podlagi lastnih izkušenj je napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2019 ureja prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si. Pomaga vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje. Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posveča posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Marko Bauman, svetovalec za vzpostavitev rešitev CRM in produktni vodja v podjetju Intera, se z rešitvami CRM ukvarja že več kot desetletje. Samo v preteklih nekaj letih je pomagal uvajati CRM v več kot 150 podjetjih. Vseskozi deluje kot svetovalec na področjih upravljanja odnosov s strankami, prodajnih in marketinških (inbound) strategij. Svoje znanje in izkušnje deli na raznih dogodkih, v člankih in na blogih. V zadnjih letih največ časa namenja produktnemu razvoju sistema Intrix CRM.

Mag. Simon Meglič je strokovnjak in predavatelj za e-poštni marketing, marketinško avtomatizacijo, vsebinski marketing in uporabniško izkušnjo. Več kot 15 let pomaga podjetjem z znanjem in tehnologijo dosegati uspehe na teh področjih. Je ustanovitelj in direktor ePrvak skupine podjetij, ki je razvilo napredno aplikacijo za e-poštni marketing ePrvak in prvo slovensko platformo za marketinško avtomatizacijo EMA. Izdajajo tudi potovalno e-revijo Potnik.si z več kot 175.000 bralci, e-revijo o zdravju Zdravo.si in lifestyle e-revijo Likeout.net. Svojim klientom pomagajo graditi baze kontaktov in dosegati skladnost z GDPR-jem. Veliko dela tudi na raziskovanju uporabniške izkušnje s pomočjo eyetracking tehnologije in optimizaciji konverzije. Simon je tudi dejaven v dobrodelnosti in strokovnih združenjih, saj vodi digitalizacijo slovenskega Rotary kluba, je član upravnega odbora Združenja za direktni marketing Slovenije in koordinator IKT horizontali SRIP pametnih mest. Tri leta je bil nosilec predmeta digitalni marketing na fakulteti DOBA.

Janez Vengušt deluje na področjih prodaje in vodenja projektov v podjetju PRONET Kranj. Ima dolgoletne izkušnje s področij informatike, prodaje in vodenja projektov. Pri delu se vsakodnevno srečuje z informacijskimi rešitvami, ki pomagajo podjetjem do boljših poslovnih rezultatov. Področja njegovega delovanja in svetovanja so predvsem avtomatizacija in optimizacija poslovnih procesov, uvedba e-poslovanja ter avtomatizacija izmenjave podatkov z računovodstvom.

PRIJAVNICA

(Ker je število mest omejeno, priporočamo, da se prijavite čim prej.)

Organizatorji dogodka

intrix logotip
Pronet_AccountingBox
Jure Habbe_Logo_ProPro
ePrvak group_logo

Lokacija dogodka (Kristalna palača, BTC - Ljubljana)

Back To Top